لوازم تحصیل دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد منطقه ویژه پارس تهیه می‌شود

اقلام مورد نیاز بیش از هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر، تهیه و در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نشست هماهنگی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس دیروز سه‌شنبه (۲۶ شهریورماه) با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان شرکت‌های مستقر در منطقه برگزار و مقرر شد ملزومات مورد نیاز بیش از هزار تن از دانش‌آموزان مددجو و اقشار کم درآمد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر از سوی شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی منطقه تهیه شود.

این ملزومات شامل لوازم تحریر، پوشاک و دیگر وسایل مورد نیاز دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه این چهار شهرستان است که در اختیار کمیته امداد این شهرها قرار می‌گیرد.

سیدپیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست با اشاره به اولویت کمیته امداد در راس وظایف مسئولیت اجتماعی این سازمان، گفت: متاسفانه با جزیره‌ای عمل کردن شرکت‌های مستقر در منطقه، اثربخشی فعالیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی در منطقه کاهش یافته است.

موسوی یکی دیگر از آفت‌های جزیره‌ای عمل کردن را تهیه مازاد برخی اقلام و در نتیجه اسراف و از سویی فراهم نشدن برخی دیگر از ملزومات مورد نیاز در این فرآیند برشمرد.

وی افزود: براساس نقش حاکمیتی سازمان منطقه ویژه پارس که از سوی وزیر نفت به این سازمان تنفیذ شده است، از این پس همه فعالیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌های مستقر در منطقه برای نتیجه بهتر، از طریق سازمان منطقه ویژه پارس صورت خواهد گرفت.

موسوی اظهار کرد: نتایج حمایت از دانش‌آموزان مناطق پیرامونی اثر بخش بوده است و شاهد آن هستیم که قبولی قابل توجهی در کنکور امسال در این مناطق داشتیم.

کد خبر 293254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =