تکریم دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد در منطقه ویژه پارس

کمک‌های اهدایی سازمان منطقه ویژه پارس به مبلغ ٥ میلیارد ریال در آیین تکریم از دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در آیین تکریم از دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیّر از کمک اهدایی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مبلغ ٥ میلیارد ریال شامل لوازم تحریر، کیف و کفش به این دانش‌آموزان رونمایی شد.

در این آیین سیدپیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دو دغدغه اصلی اجتماعی سازمان متبوعش را رسیدگی به خانواده‌های نیازمند شهرستان عسلویه و پیگیری اشتغال این خانواده‌ها برشمرد.

وی با بیان اینکه باید تا سال آینده آمار خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد شهرستان عسلویه از آمار فعلی ۱۴۰۰ خانوار کمتر شود، افزود: با اولویت‌دهی به اشتغال افراد نیازمند و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش سعی داریم این آمار را کاهش دهیم، زیرا معتقدیم این تعداد زیبنده پایتخت انرژی ایران اسلامی نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: در تلاش هستیم قلم در دستان کودکان این خطه از سرزمین باقی بماند و همان‌طور که در قرآن خداوند به قداست قلم سوگند خورده است، این کار بتواند مایع خیر و برکت برای این دانش‌آموزان باشد.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با سازمان‌های محلی وضع مطلوبی دارد، گفت: امروز بر خود می‌بالیم که در همسایگی ما کسانی هستند که برای خیر و نیکی تلاش می‌کنند و ما یاری‌رسان آنها خواهیم بود.

کد خبر 293842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =