بازدید دانشجویان کارآموز مدیریت اکتشاف از مناطق عملیاتی

تعدادی از دانشجویان کارآموز در مدیریت اکتشاف پس از گذراندن دوره‌های تئوری به منظور هم‌زمان شدن آموزش‌های نظری و عملی و همچنین بهره‌وری حداکثری مخاطبان از نواحی عملیاتی بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت اکتشاف ایران، به‌منظور یکی از اهداف سازمانی وزارت نفت، مبنی بر «ایجاد و توسعه ارتباط مداوم، پویا و مستمر صنعت با دانشگاه‌ها»، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در تابستان امسال همچون سال‌های گذشته، با پذیرش دانشجویانی از دانشگاه‌های کشور، نسبت به آموزش و کارآموزی به دانشجویان اقدام کرد.

بر این اساس، هر ساله برنامه پذیرش و آموزش کار به دانشجویان کارآموز دانشگاه‌ها که از سوی مراکز آموزش عالی معرفی می‌شوند، در دستور کار مدیریت اکتشاف قرار دارد. در همین راستا، تابستان امسال نیز  ۴۵ نفر از دانشجویان کارآموز دوره‌های تئوری را در محل ساختمان مدیریت اکتشاف گذراندند که به‌منظور هم‌زمان شدن آموزش‌های نظری و عملی و همچنین بهره‌وری حداکثری مخاطبان، تعدادی از این کارآموزان از نواحی عملیاتی نیز بازدید کردند.

بنابراین گزارش، در مکاتباتی از سوی اداره آموزش و برنامه‌ریزی مدیریت اکتشاف با آموزش و بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت‌خیز جنوب و شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان این بازدید برای ۲۲ نفر از دانشجویان مهیا شد.

شایان ذکر است کارآموزان از ناحیه عملیاتی چاه اکتشافی سپهر شرقی ۱، پارک موزه صنعت نفت و چاه شماره ۱ مسجد سلیمان بازدید کردند.

کد خبر 293391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =