نشست هماهنگی مناطق نفت‌خیز جنوب و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد

نشست هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با هدف تسریع در اجرای طرح توسعه ۲۸ مخزن برگزار شد.

 به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این نشست محمد خانچی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور اجرایی و پیگیری با تشریح اهداف و جزئیات این طرح اظهار کرد: طرح نگهداشت و افزایش توان تولید شامل ۲۷ بسته قراردادی برای توسعه ۲۸ مخزن است که عمده آنها در استان‌های خوزستان، کهگیلوبه و بویراحمد و بوشهر اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف این طرح، افزایش تولید نفت است که با سرمایه گذاری ۴.۶ میلیارد دلاری سبب ایجاد فرصت‌های شغلی، توسعه کسب‌وکار و ایجاد تحول در استان‌های محل اجرای پروژه‌ها خواهد شد.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور اجرایی و پیگیری گفت: چهار درصد از اعتبار این طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی برای فعالیت‌های عمرانی در شهرها و روستاهای مجاور طرح از جمله احداث واحدهای آموزشی، راهسازی و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی هزینه می‌شود.

خانچی با بیان اینکه حدود ٧٠درصد این طرح در استان خوزستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: با توجه به بازه زمانی تعریف شده، همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق اهداف این طرح در موعد مقرر از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی نسبت به پاسخ استعلام‌ها با سرعت بیشتری اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه ۲۸ مخزن مورد تاکید وزیر نفت و استاندار خوزستان است، از همکاری اداره کل راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط استان خوزستان در پیشبرد این طرح ملی قدردانی کرد.

در این نشست، رضا رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با تاکید بر افزایش همکاری با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، دستور تسریع در پاسخ به استعلام‌های طرح توسعه ۲۸ مخزن را به زیرمجموعه صادر کرد.

کد خبر 293392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =