برگزاری نشست بازرگانی دوجانبه شرکت‌های پلیمری ایران و خارجی‌ها

نشست تجاری B2B شرکت‌های فعال در صنعت پلیمر ایران و نمایندگان هیئت‌های خارجی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست برگزار شد.

به گزارش شانا، نشست بازرگانی B2B بین شرکت‌های فعال در صنعت پلیمر ایران و نمایندگان هیئت‌های خارجی از کشورهای ویتنام، جمهوری آذربایجان، افغانستان (ولایت نیمروز)، اقلیم کردستان عراق و کنیا صبح امروز (دوشنبه، یکم مهرماه) در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست برگزار شد.

مدیران بازرگانی، مدیران عامل و نماینده انجمن ملی صنایع پلاستیک در نشست‌های B2B حضور یافتند و ضمن آگاهی از نیاز متقاضیان خارجی، توانمندی‌های خود را به نمایندگان و هیئت‌های تجاری بین‌المللی معرفی کردند. 

بر اساس این گزارش، شرکت‌های فعال در صنعت پلیمر و تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند متقاضیان نخست مذاکره با نماینده برنامه‌ریزی و توسعه صنایع پایین‌دست پتروشیمی از ‌کشور ویتنام بودند.

در مجموع، مذاکرات صورت گرفته هیئت تجاری جمهوری آذربایجان، تولیدکننده لوله و در و پنجره برای خرید مواد اولیه و تأمین تجهیزات کارخانه خود هشت مذاکره با شرکت‌های ایرانی داشت. هیئت تجاری ۲۲ نفره اقلیم کردستان عراق نیز که در زمینه مواد غذایی، کشاورزی و لوازم خانگی فعالیت می‌کنند با هفت شرکت ایرانی مذاکره کردند که یکی از مذاکرات پیشرفت قابل توجهی داشت. 

نماینده کشور ویتنام با هدف راه‌اندازی یک کارخانه در زمینه تولید محصولات پایین‌دست پتروشیمی هفت مذاکره با فعالان صنعت پلیمر ایران انجام داد. 

بر پایه این گزارش، نماینده کشور افغانستان با هدف تهیه بطری برای کارخانه آب معدنی خود ۱۱ مذاکره در نشست‌های B2B در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست انجام داد و نتایج مذاکرات خود را امیدوارکننده عنوان کرد. سرانجام نماینده کشور کنیا نیز با چهار شرکت ایرانی برای آغاز همکاری فی‌مابین مذاکره کردند.

کد خبر 293493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =