عملیات آسفالت جاده روستایی مسجدسلیمان به ایذه با اعتبار۱۷ میلیارد ریال آغاز شد

عملیات اجرای روکش آسفالت جاده روستایی مسجدسلیمان به ایذه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، عملیات اجرای روکش آسفالت بخشی از جاده روستایی جابالون بخش تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سیدصالح (ع) ایذه به طول ۳ هزار و ۸۰۰ متر در محدوده تپه‌های الله اکبر منطقه تاچکر در مجموع به مساحت ۱۳۳ هزارمترمربع آغاز شد.

 این پروژه که در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در منطقه مسجدسلیمان با همت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت تعریف و با اعتبار حدود ۱۷ میلیارد ریال به مرحله اجرا در آمده است، ارتباط میان منطقه تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سید صالح (ع) ایذه را در مسیری که به صورت مهندسی مرمت و بهسازی شده است، برقرار می‌سازد.

با اجرای این پروژه حدود ۳۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ نفر و همچنین بیش از ۳ هزار نفر از عشایر در هنگام کوچ ییلاق به قشلاق و برعکس از موهبت جاده استاندارد و آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

پیش از این نیز عملیات خاکی این جاده شامل ۴ هزار و ۴۴۰ مترمکعب اجرای لایه‌های زیر اساس و اساس، ۲۵ هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات خاکی، احداث پل‌ها و دیوارهای حائل، بهسازی و ترمیم اساسی پل کالورتی روی رودخانه دلی از سوی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد.

کد خبر 293510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =