آمادگی گروه‌های حفاظتی و امنیتی پارس جنوبی ارزیابی شد

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بازدید سرزده از تاسیسات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی، با حضور در مجتمع بندری پارس و تاسیسات بندری پتروشیمی و پایانه میعانات گازی عسلویه، آمادگی گروه‌های حفاظتی و امنیتی در منطقه پارس جنوبی را ارزیابی کرد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سیدپیروز موسوی در دیدار با کارکنان صنعت نفت در منطقه ویژه انرژی پارس، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، همت شبانه‌روزی تلاشگران و حافظان امنیت صنعت نفت را ستود و در جریان مسائل و پیشنهادهای مورد تقاضای این نیروها در حوزه‌های مختلف قرار گرفت و برای رفع برخی دغدغه‌ها دستوراتی صادر کرد.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس با اشاره به اهمیت انجام این بازدیدها و برگزاری رزمایش با سناریوهای مختلف در منطقه ویژه پارس، سنجش میزان آمادگی و شناسایی ظرفیت‌ها و کمبودها را از مهم‌ترین اهداف این بازدیدها برشمرد و گفت: فرزندان ایران اسلامی در صنعت نفت با تلاش شبانه روزی در مسیر توسعه و آبادانی ایران عزیز کمر همت بسته‌اند و هیچ گونه تهدید و تحریمی آنان را در این مسیر ناامید نمی‌کند.

در این بازدید سه ساعته شبانه که از اسکله‌های مجتمع بندری پارس و تاسیسات بندری پتروشیمی و همچنین SPM شماره ۱ عسلویه انجام شد، همه مسائل امنیتی و حفاظتی تاسیسات یادشده بررسی و تجزیه وتحلیل پدافندی شد.

در این دیدار مدیران حراست، واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی)، فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز حضور داشتند.

کد خبر 293544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =