بهره‎برداری نفت از ۱۳ میلیارد ریال پروژه عام‎المنفعه در شیرینو

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در قالب برنامه پنج‌ساله خدمات عام‌المنفعه شرکت ملی نفت ایران که از سال ۹۵ کلید خورده، تا کنون بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال پروژه عام‌المنفعه را در شیرینو تکمیل کرده و به بهره‌برداری رسانده است.

به گزارش خبرنگار شانا، بر اساس گزارش اعلام شده از سوی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز، این مدیریت از سال ۹۵ تاکنون، پروژه‌های عام‌المنفعه‌ای را در زمینه کمک به احداث و تجهیز پارک و فضای سبز روستایی شیرینو و همچنین کمک به اصلاح و بهسازی محور شیرینو - گله‌دار (طرح هادی روستایی) با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال تکمیل کرده است.

این گزارش حاکی است: در حال حاضر نیز در زمینه کمک به احداث مرکز بهداشتی درمانی شیرینو، پروژه‌ای با اعتبار ۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد که تاکنون یک میلیارد ریال آن تخصیص یافته و هزینه شده است.

شیرینو از توابع بخش مرکزی شهرستان کنگان در استان بوشهر است که از شمال به دنباله کوه‌های زاگرس، از جنوب به دریای خلیج فارس، از مغرب به روستای پرک و از سمت مشرق به شهر نخل تقی محدود می‌شود.

بر اساس این گزارش، به‌منظور سازماندهی فعالیت‌ها و خدمات عام‌المنفعه شرکت ملی نفت ایران، تدوین برنامه‌ای پنج‌ساله برای مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز در دستور کار قرار گرفت و پروژه‌های احصاشده به تفکیک چهار منطقه (غرب کارون، پارس، نفت‌خیز، غیرنفتی) به عنوان برنامه پنج‌ساله خدمات عام‌المنفعه شرکت نفت مصوب و برای اجرا به مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز ابلاغ شد.

شرکت ملی نفت ایران در مجموع از سال ۹۲ تا کنون در قالب تامین اعتبار و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه (آموزشی، ورزشی، بهداشتی و درمانی، خدماتی، راه و جاده، محیط زیست و...) ۸۱۱ پروژه را با اعتبار ۱۱۸۴ میلیارد تومان تکمیل کرده است و تعداد ۱۱۵۹ پروژه را نیز با اعتبار ۲۲۸۶ میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

کد خبر 293562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =