تحقق تولید تکلیفی نفت و گاز زاگرس‌ جنوبی در نیمه نخست امسال

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تحقق برنامه تولید تکلیفی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برای نیمه دوم امسال گفت: نفت و گاز زاگرس جنوبی از آغاز فعالیت تا کنون در مجموع یک هزار و ٤٥٣ میلیارد مترمکعب گاز تولید کرده است.

وی افزود: تعهد تولید میدان‌های گازی تحت بهره‌برداری این شرکت در فصل زمستان، با انجام تعمیرات اساسی و اقدام‌های موثر درون‌چاهی و توسعه چاه‌های جدید محقق خواهد شد.

حاتمی درباره الزام‌های تحقق تولید در نیمه دوم سال ١٣٩٨ و برنامه‌های پنج سال آینده شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: به این منظور، نصب تسهیلات سرچاهی و احداث خطوط لوله جریانی دو حلقه چاه، نصب تسهیلات سطح‌الارضی و خطوط لوله دو چاه دیگر، حفاری یک چاه جدید و راه‌اندازی سه حلقه چاه جدید عملیاتی می‌شود، همچنین برای دستیابی به این برنامه در پنج سال آینده، حفاری، نصب تسهیلات سرچاهی و احداث خطوط لوله جریانی ۲۳ حلقه چاه در دستور کار قرار دارد.

براساس این گزارش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بزرگ‌ترین شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که مسئولیت بهره‌برداری از ۹ میدان گازی فعال آغار، دالان، نار، کنگان، سرخون، تابناک، هما، وراوی، شانول و دو میدان نفتی فعال سعادت‌آباد و سروستان را به عهده دارد.

کد خبر 293870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =