تحقق ۱۰۳ درصدی برنامه تولید تکلیفی در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: در نیمه نخست امسال، برنامه تولید چاه‌های نفت و گاز این شرکت به میزان ۱۰۳ درصد محقق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هوشنگ صیدالی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان این مطلب افزود: راه‌اندازی پنج حلقه چاه توسعه‌ای، راه‌اندازی هفت حلقه چاه تعمیری، راه‌اندازی و افزایش دبی چاه‌های موجود با اقدام‌های ترمیمی، پنج مورد رفع مانع و مانده‌یابی، ۳۹ مورد تمیزسازی و انجام آزمایش‌های جریانی، ۹ مورد آزمایش و تمیزسازی با دستگاه تفکیک‌گر (MOT و MOS)، ۴۲۰ مورد بررسی و بازدید فنی از چاه‌ها، ۱۴ مورد برنامه تعمیر چاه‌ها با دکل و ۶۵ مورد تهیه برنامه تعمیر چاه‌ها با دستگاه لوله مغزی سیار از مهمترین اقدام‌های این شرکت در نیمه نخست امسال است.

وی همچنین گزارشی از آخرین وضع طرح‌های عمرانی این شرکت در حوزه راهسازی و ساخت مراکز درمانی در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران ارائه داد.

در این نشست درباره پیش‌بینی تولید نیمه دوم سال و بررسی شرایط مخازن و پروژه‌های مرتبط با تولید شرکت نفت و گاز گچساران نیز بحث و تبادل نظر شد.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب نیز در این نشست، مهمترین هدف از برگزاری نشست بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز در محل شرکت‌ها را توجه و اهتمام ویژه به مناطق عملیاتی عنوان کرد و گفت: کارکنان مناطق عملیاتی در صف نخست جبهه پشتیبانی تولید هستند و توجه به این نیروها و بررسی مشکلات و موانع پیش روی آنها ضروری است.

وی به طرح ملی ۲۸ مخزن در گستره عملیاتی مناطق نفت‌خیزجنوب اشاره کرد و گفت:  ۱۱ بسته از این طرح در شرکت نفت و گاز گچساران اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب اقدام‌ها در زمینه استفاده از دمولسیفایر در سطح این شرکت را رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: این اقدام‌ها افزون بر افزایش کیفیت نفت خام، صرفه‌جویی اقتصادی قابل‌توجهی نیز به همراه داشته است.

محمدی از مجتمع گچساران ۲ نیز بازدید و در جریان بازدید تاکید کرد: باید برای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی بیش از گذشته امور کارکنان، اداری، خدماتی و سطح آموزش بهبود یابد تا این نیروها با میل و رغبت بیشتری به فعالیت در این حوزه ادامه دهند.

کد خبر 293936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =