تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه تولید تکلیفی نفت و گاز شرق

مجموع تولید واقعی گاز نیمه نخست امسال در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق ۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون متر مکعب است و برنامه تولید تکلیفی گاز این شرکت در مدت زمان یادشده، ۱۰۲ درصد محقق شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی، مدیرعامل این شرکت در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با بیان این مطلب افزود: اعداد و ارقام تولیدی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق نشان می‌دهد که در این منطقه، تولید فراتر از برنامه پیش رفته است.

وی با اشاره به میزان گاز تزریق شده به مخازن ذخیره‌سازی شوریجه دی و سراجه قم در نیمه نخست سال، به مهمترین اقدامات شاخص حوزه فنی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق نیز از جمله مشارکت در تکمیل و راه‌اندازی مرکز جمع آوری شوریجه دی، انجام تعمیرات اساسی و انجام توپکرانی هوشمند خطوط ۱۴ اینچ به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر و خطوط ۱۶ اینچ به طول ۴۰ کیلومتر، حمایت از ساخت لوله بدون درز ۱۶ اینچ گاز ترش برای اولین بار در ایران و  تعویض عدسی دو دستگاه تفکیک‌گر گاز ترش مرکز خانگیران اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ادامه داد: پوشش‌دهی سطوح داخلی بدنه تفکیک‌گرها با استفاده از پوشش دوجزیی، تعمیر چاه‌های ۴۳ و ۲۱ با دکل حفاری و انجام عملیات اصلاحی موفقیت آمیز برای بهبود و افزایش تولید چاه‌ها شامل مسدودسازی، اسیدکاری و نصب تفکیک گر سرچاهی از دیگر اقدامات شاخص حوزه فنی و عملیاتی این شرکت بوده است.

بر اساس این گزارش، در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق می‌توان به واگذاری امکانات ترابری و عمرانی و اطعام و امدادرسانی در سیل فروردین امسال در سطح روستاهای شهرستان سرخس و پیگیری تحقق تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد ریال به منظور انجام هشت طرح فرهنگی و آموزشی در شهرستان سرخس اشاره کرد.

کد خبر 293955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =