تحقق ۱۰۱.۳ درصدی تولید تکلیفی نفت شرکت نفت و گاز کارون

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از تحقق ۱۰۱.۳ درصدی برنامه تولید تکلیفی نفت خام این شرکت در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، غلامرضا مفیدی در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، با بیان این مطلب گفت: این دستاورد در شرایط خاص موجود، تنها با تکیه بر عزم و تعهد بی‌مانند کارکنان شرکت حاصل شده است.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب هم در این نشست گفت: مجاورت واحدهای عملیاتی شرکت نفت و گاز کارون با کلانشهر اهواز، اهمیت رعایت الزام‌های زیست محیطی و ایمنی را دوچندان می‌کند و لازم است اقدام‌های بیشتری برای صیانت از زیست‌بوم پیرامونی و ایمنی تاسیسات فرآیندی انجام شود.

وی انجام پروژه بهسوزی مشعل مجتمع صنعتی اهواز ۲ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون را اقدامی مطلوب اعلام و تصریح کرد: حذف گازسوزی از طریق پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه یا پروژه‌های مربوط به بهسوزی مشعل‌ها از برنامه‌های اولویت‌دار مناطق نفتخیز جنوب به شمار می‌آید و حذف دود مشعل واحد صنعتی شماره ۲ اهواز، از جمله اقدام‌های امیدبخش در این حوزه است که خوشبختانه با استفاده از توان و امکانات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و یک‌سوم هزینه برون‌سپاری آن انجام شده است.

کد خبر 293997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =