بازدید کارشناسان فراگیر وزارت نفت عراق از تاسیسات انتقال گاز

گروهی از کارشناسان فراگیر وزارت نفت عراق با هدف آشنایی با توربین‌های گازی، از تاسیسات تقویت فشار گاز منطقه ۲ انتقال گاز (اصفهان) بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مجتبی گلستانه مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز از حضور کارشناسان فراگیر وزارت نفت عراق در تاسیسات این منطقه خبر داد و گفت: جمعی از کارشناسان فراگیر وزرات نفت کشور عراق از منطقه ۲ عملیات انتقال گاز و مجتمع تاسیسات تقویت فشار گاز دهق و همچنین نمایشگاه دائمی خوداتکایی و توانمندی‌های فنی و عملیاتی منطقه بازدید کردند.

وی افزود: این بازدید آموزشی به منظور آشنایی با توربین‌های گازی به‌ویژه توربین ملی و انواع توربین‌های در حال تعمیر از مجتمع تاسیسات تقویت فشار گاز دهق انجام شد و بازدیدکنندگان توضیحات کاملی در خصوص دستاوردها و ساخت تجهیزات ایرانی دریافت کردند. افزون بر این، کارشناسان منطقه به تبادل نظر و پاسخگویی به سوالات کارشناسان فراگیر وزارت نفت عراق پرداختند.

بر اساس این گزارش، کارشناسان فراگیر وزارت نفت عراق در حاشیه این بازدید اظهار کردند: از دیدن و شنیدن اقدام‌های انجام شده در بخش‌های فنی و عملیاتی در این منطقه انتقال گاز بسیار تحت‌تاثیر قرار گرفتیم. متخصصان این منطقه در دوران دشوار تحریم همچنان قوی و توانمند هستند و در اجرای پروژه‌ها، چه در زمینه طراحی و چه در زمینه ساخت‌وساز و تعمیرات و بهره‌برداری عملیاتی، بیشترین تلاش خود را می‌کنند. این اقدام‌ها بسیار تحسین‌برانگیز است و ما برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

کد خبر 294242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =