توزیع بیش از ۱۰۶ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در استان یزد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از توزیع ۱۰۶ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ در جایگاه‌های منتخب مسیر ترانزیت این استان خبر داد و گفت: این میزان فرآورده در نیمه نخست امسال و در مسیرهای ورودی و خروجی استان عرضه شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری اظهار کرد: با توجه به این که افزون بر سوخت‌رسانی پایدار در استان، حفظ محیط زیست یکی از اهداف مهم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به شمار می‌آید، توزیع سوخت پاک از جمله گاز  طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) و نفت‌گاز با استاندارد یورو ۴ برای بخش حمل و نقل در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی با بیان این که یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی استفاده از سوخت‌های با استاندارد بالاست، تاکید کرد: برنامه‌ریزی شده است  این فرآورده‌های پاک در استان یزد و به سهولت در دسترس مراجعان به جایگاه‌های عرضه سوخت قرار گیرد.

به گزارش شانا، استان یزد دارای ۱۳۱ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۴۶ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است که در ۱۱ جایگاه در مسیرهای ترانزیت، نفت‌گاز با استاندار یورو ۴ توزیع می‌شود که می‌تواند تاثیری بسزا در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی داشته باشد.

کد خبر 294417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =