اهم مباحث مطرح شده از سوی فعالان بخش خصوصی در نشست با وزیر نفت

معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران اهم مباحث مطرح شده فعالان بخش خصوصی با وزیر نفت و مدیران ارشد نفت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، رضا دهقان شامگاه سه‌شنبه (۳۰ مهرماه) در حاشیه دیدار وزیر نفت با فعالان بخش خصوصی اظهار کرد: این نشست سبب شد در زمان کوتاه، مطالب زیادی میان مدیران صنعت نفت و پیمانکاران بخش خصوصی رد و بدل شود.

وی با تاکید بر تداوم برگزاری نشست‌های این‌چنینی تصریح کرد: مطالبات مالی یکی از موضوع‌های مطرح‌شده از سوی پیمانکاران در این نشست بود که هم‌اکنون در سطوح مختلف مدیریتی نفت در دست بررسی است.

دهقان، آمادگی برخی شرکت‌های پیمانکار برای دریافت پروژه در بخش بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی را از دیگر موارد مطرح‌شده در این نشست عنوان کرد و ادامه داد: همچنین بعض از شرکت‌ها علاقه‌مند به فعالیت در بخش دانش‌بنیان بودند که این موضوع نیز مورد حمایت وزارت نفت است.

معاون امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه برخی  پیمانکاران حاضر در این نشست که سابقه همکاری با صنعت نفت را داشتند خواستار رفع مشکلات اجرایی بودند، افزود: این موضوع، نیازمند همکاری و همراهی کارفرما و پیمانکار است.

دیدار و گفت‌وگوی وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت با فعالان بخش خصوصی شامگاه سه‌شنبه (۳۰ مهرماه) در مرکز همایش‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باغ کوشک) برگزار شد.

کد خبر 294691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =