برگزاری دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری شرکت‌های گاز استانی

دوره آموزشی الگوی سنجش سلامت اداری برای نخستین بار در شرکت ملی گاز ایران، با حضور دبیران، سفیران و کارشناسان سلامت اداری شرکت‌های گاز استانی در شهرستان فومن استان گیلان برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این دوره با ارائه گزارشی از اقدام‌ها و عملکرد این شرکت در سال‌های اخیر گفت: اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های کیفی در کنار اجرای نظام‌مند دیگر امور سبب شد این شرکت در جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز موفق به دریافت تندیس شود.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم سلامت اداری از سوی شرکت گاز استان گیلان برای دومین سال پیاپی در سطح شرکت‌های گاز استانی اظهار کرد: این شرکت در سال ۹۶ اقدام به راه‌اندازی پروژه قرائت آنلاین صورت‌حساب کرد و توانست به عنوان نخستین شرکت گاز استانی، این پروژه را در سراسر استان به اجرا درآورد.

اکبر ادامه داد: اجرای این طرح، زیرساخت لازم برای اجرای پروژه حذف صورت‌حساب کاغذی گاز را به‌طور کامل فراهم کرده است و اکنون پس از گذشت دو ماه از آغاز اطلاع‌رسانی درباره آن، بیش از ۷۰ درصد مشترکان اطلاعات خود را به شرکت گاز استان گیلان ارسال کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از دست‌درکاران سلامت اداری خواست، با بررسی الگوی سنجش سلامت اداری، نقاط قوت و ضعف را برای افزایش سطح سلامت و کاهش تخلفات در سازمان مشخص کنند.

کد خبر 294831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =