برگزاری دومین نشست کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران

مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران از برگزاری دومین نشست کمیسیون بهره‌وری این شرکت به ریاست معاون وزیر نفت در امور گاز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید کشاورز گفت: دومین نشست کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران با هدف ارائه نتایج ارزیابی عملکرد برش ملی دستگاه‌های اجرایی کشور و تحلیل نتایج آن، به ریاست حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، اعضای هیئت مدیره و مدیران و رؤسای امور مستقل ستادی که متولیان هفت محور شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد برش ملی و شاخص‌های اختصاصی هستند، برگزار شد. 

وی نقاط قوت شرکت را در شاخص‌های اختصاصی و فرصت‌های بهبود را در شاخص‌های عمومی عنوان کرد و افزود: در این راستا، ۱۶ نشست تخصصی از ابتدای امسال با متولیان برگزار و راه‌های ارتقای جایگاه شرکت ملی گاز ایران بررسی شد که ماحصل آن، تصویب انجام ۲۱ پروژه بود. امیدواریم با اجرایی شدن پروژه‌های یادشده در بعد شاخص‌های عمومی، جایگاه مناسب‌تری نسبت به سال ۹۷ داشته باشیم.

مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران از رشد ۷۰ درصدی در اجرای شاخص‌ها نسبت به سال ۹۶ خبرداد و با اشاره به کسب مقام نخست وزارت نفت در میان دستگاه‌های اجرایی کشور در جشنواره شهید رجایی، اظهار امیدواری کرد که این نتیجه در سال ۹۸ نیز تکرار شود.

کد خبر 294886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =