سوخت روستاهای سخت‌گذر منطقه کردستان ارسال و ذخیره‌سازی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۱ میلیون لیتر نفت سفید در استان کردستان تامین و توزیع شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۱۱ درصدی همراه بوده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن استان، عملیات تامین، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت روستاییان استان از ابتدای خردادماه آغاز و تا پایان مهرماه بیش از ۱۷ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای استان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۱۶ درصدی همراه بوده است.

وی تاکید کرد: همه سهمیه سالانه نفت سفید روستاهای مناطق سخت‌گذر استان کردستان ارسال شده است و ساکنان این روستاها تا پایان سال برای تامین سوخت زمستانی خود مشکلی نخواهند داشت.

گیتی‌منش با اشاره به اینکه به‌تازگی بیش از ۸ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای سخت‌گذر ارسال شده است، تصریح کرد: توزیع نفت سفید در سطح روستاهای استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه ۲۸ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۹۹ فروشندگی روستایی و ۴۳ فروشندگی شهری در سطح منطقه گفت: در این مدت ۴ میلیون لیتر نفت سفید در مناطق شهری فاقد گاز طبیعی استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ۱۲ درصدی همراه بوده است.

کد خبر 295001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =