شرکت‌های گاز استان یزد و توزیع نیروی برق تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت‌های گاز استان یزد و توزیع نیروی برق این استان با هدف استفاده از منابع و ظرفیت‌های بین‌دستگاهی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز استان یزد و شرکت توزیع نیروی برق استان به‌منظور استفاده از منابع و ظرفیت‌های بین‌دستگاهی از طریق گسترش ارتباط و همکاری بیشتر امضا شد.

وی افزود: کاهش هزینه‌های تهیه و تولید نقشه و اطلاعات مکانی و توصیفی، روزآمدکردن اطلاعات مشترکان و ارائه خدمات جدید الکترونیک به مشتریان به‌منظور افزایش سرعت و کیفیت خدمات به‌منظور رفاه و آسایش مردم از جمله موارد مطرح‌ در این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، امضای تفاهم‌نامه را نقطه عطفی در زمینه گسترش همکاری‌های دو شرکت دانست و تکمیل و تبادل بانک‌های اطلاعاتی از طریق برگزاری نشست‌های مشترک و برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم با نظارت متخصصان را خواستار شد.

میدانشاهی اظهار امیدواری کرد که هم‌افزایی و ایجاد زمینه مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات طرف‌ها سبب افزایش سطح دانش و مهارت عوامل زیرمجموعه و همچنین رشد و پویایی دو سازمان شود.

وی تصریح کرد: امضای تفاهم‌نامه یادشده گامی مثبت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است، زیرا همکاری دو سازمان می‌تواند سبب انتقال تجربه‌های و بهره‌گیری از دیدگاه‌های سازنده دو  طرف در زمینه اجرای وظایف اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مردم شود.

کد خبر 295003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =