تداوم رزمایش‌ها سطح پایداری و تاب‌آوری سازمان را افزایش می‌دهد

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران بر لزوم انجام رزمایش‌های عملیاتی مدیریت شرایط اضطراری تاکید کرد و گفت: افزایش سطح پایداری و تاب‌آوری سازمان در گرو انجام تمرین‌های پیوسته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، تمرین عملیاتی سطح A شرکت گاز استان سمنان با حضور غلامرضا بهمن‌نیا، رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی گاز ایران، ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و علیرضا شریفی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به‌طور هم‌زمان در سمنان و مهدی‌شهر برگزار شد.

در این تمرین عملیاتی، بهمن‌نیا، ارتقای سطح پایداری و تاب‌آوری شرکت را از مهم‌ترین ضرورت‌های اجرای تمرین‌های عملیات در شرایط اضطراری برشمرد و ابراز امیدواری کرد برگزاری موفق این تمرین گام برجسته‌ای در زمینه افزایش سطح پایداری و تاب‌آوری شرکت گاز استان سمنان باشد.

وی افزود: همه نیروهای عملیاتی حاضر در تمرین، سرمایه‌های قابل اعتماد و اتکای شرکت گاز هستند.

مدیریت شرایط اضطراری در سایه تمرین محقق می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز سمنان در حاشیه برگزاری تمرین عملیاتی سطح A این شرکت، با بیان اینکه سه اصل، آمادگی‌های پیش از بحران، حین بحران و پس از بحران در شرایط اضطراری مهم هستند، گفت: زمانی می‌توانیم ادعا کنیم سامانه مدیریت شرایط اضطراری را داریم که همه افراد سازمان در شرایط پیش، حین و پس از بحران بدانند چه‌کاری باید انجام دهند و این موضوع جز با تمرین محقق نخواهد شد.

وی افزود: برگزاری تمرین‌های عملیاتی در این سطح سبب می‌شود نقاط قابل بهبود شناسایی شوند تا با اصلاح و بهینه‌سازی اقدام‌ها، هنگام بروز شرایط اضطراری، عملکرد مناسب‌تری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: این تمرین، به‌منظور ارزیابی آمادگی کارکنان در شرایط اضطراری، ارزیابی تیم‌های واکنش و تجهیزات پشتیبانی مورد نیاز، تمرین و ارزیابی عملکرد گروه‌های خدماتی و امدادی داخل استان و تیم‌های معین از استان‌های تهران، قم، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گلستان و منطقه ۳ عملیات انتقال گاز طراحی و اجرا شد.

شایان ذکر است تمرین عملیاتی سطح A شرکت گاز استان سمنان با موضوع خرابکاری در تاسیسات گاز از روز یازدهم آبان‌ماه به‌مدت دو روز برگزار شد.

کد خبر 295045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =