ضرورت تکمیل به موقع طرح انتقال نفت گوره-جاسک

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در نشست مشترک با پیمانکاران طرح راهبردی انتقال نفت گوره به جاسک، بر ضرورت انجام کار جهادی و تکمیل به موقع طرح تاکید کرد.  

به گزارش شانا به نقل از شرکت متن، تورج دهقانی دیروز (سه شنبه، ۱۴ آبان) در نشست هم‌اندیشی با مشاوران، تامین کنندگان تجهیزات و پیمانکاران طرح راهبردی خط لوله انتقال نفت خام گوره-جاسک با اشاره به ضرورت و اهمیت برگزاری چنین جلساتی، گفت: نباید طرح‌ها به دلیل در دسترس نبودن تجهیزات و کالاها متوقف شوند؛ اگر می‌توانیم تجهیزی را در درون کشور تولید کنیم نباید لحظه ای برای انجام این کار درنگ کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید متخصصان را در جریان نیازهایمان بگذاریم و به آنان اعتماد کرده و فرصت دهیم تا تجهیزات را در داخل کشور تولید کنند، تصریح کرد: خوشبختانه طرح خط لوله گوره- جاسک نیز با اتکا به همین توان داخلی پیش می رود.

دهقانی با یادآوری اینکه طرح خط لوله انتقال نفت خام به پایانه جاسک، طرحی عظیم، ملی و راهبردی بوده و با عوامل متعددی مواجه است، افزود: نباید با ایجاد بروکراسی‌های اضافی بر محدودیت‌های این طرح بیفزاییم بلکه باید تا جای ممکن موانع را از سر راه برداریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: ما با دغدغه‌های مشاوران، تامین کنندگان تجهیزات و پیمانکاران بیگانه نبوده و تلاش می‌کنیم تا راه حل‌های مناسبی در زمان کوتاه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اگر در زنجیره این طرح راهبردی حلقه‌ای درست کار نکند، به طور قطع نتیجه نهایی مطابق میل و زمان تعهد شده محقق نخواهد شد، اظهار کرد: هر پیمانکار یا سازنده، حلقه‌ای از زنجیره این طرح مهم است و جدا از شرح وظایف قراردادی، تعهدی ملی همسو با کاهش هزینه‌های مقاومت در برابر اقدام‌های ظالمانه دشمنان این مرز و بوم بر دوش دارد.

محمد سقایی، مجری طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک هم در این نشست گفت: در این طرح تکلیف کرده‌ایم که پیمانکاران در رشته‌های مرتبط، نیروی انسانی بومی بکار گیرند.

کد خبر 295102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =