سخنگوی دولت: تا پایان دولت دوازدهم روستایی بدون گاز نمی‌ماند

سخنگوی دولت گفت: طرح‌های راه‌سازی، برق‌رسانی و گازرسانی روستاها با جدیت در حال پیگیری است و تا پایان دولت، روستایی بدون گاز نمی‌ماند.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی ربیعی در حاشیه مراسم افتتاح دوره آموزشی بین‌المللی مدیریت طرح‌های اشتغال روستایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از نابرابری‌هایی که در سال‌های متعدد به‌وجود آمده مربوط به روستاییان است و برنامه‌ریزی دولت نیز در جهت گسترش زیرساخت‌های روستایی برای جلوگیری از مهاجرت شکل گرفته و دولت یازدهم و دوازدهم روی جاده‌های روستایی و دسترسی ریلی کارهای بسیار مهمی انجام داده است.

وی افزود: ارتباطات اینترنتی هم از دیگر مواردی بود که در این جهت بسیاری از روستاها به اینترنت متصل و همچنین آب آشامیدنی بیش از ۹۰ درصد روستاها برقرار شد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در جهت طرح اشتغال روستایی نیز تا کنون ۱۱۵۰۰ میلیارد تومان وام به روستاییان پرداخت شده و همچنین ۲ هزار میلیارد تومان برای بهزیستی روستاییان اختصاص یافته است.

ربیعی گفت: بیمه روستاییان و عشایر نیز ارزان شده است و تاکنون ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار روستایی بیمه شده‌اند تا در دوره سالمندی بدون درآمد نمانند.

کد خبر 295473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =