مدیر مرکز توسعه مدیریت در صنعت نفت منصوب شد

وزیر نفت در حکمی علی بیاتی را به‌عنوان مدیر مرکز توسعه مدیریت در صنعت نفت منصوب کرد.

به گزارش شانا، در حکم بیژن زنگنه، وزیر نفت به علی بیاتی آمده است:

«با عنایت به تعهد و سوابق حرفه‌ای جنابعالی، به استناد شیوه‌نامه ابلاغی به شماره ۲۲۱۴۲۱-۲۰/۲ تاریخ ۱۳۹۴/۵/۱۲، بدینوسیله به‌عنوان مدیر مرکز توسعه مدیریت در صنعت نفت منصوب می‌شوید تا مطابق ضوابط مقرر در شیوه‌نامه یادشده به انجام وظیفه بپردازید.

با توجه به ضرورت توجه هرچه بیشتر به شایستگی و صلاحیت حرفه‌ای در انتصابات، شناسایی استعدادها و نیروهای جوان و نخبه و فراهم آوردن زمینه به‌کارگیری آنها، این مرکز می‌تواند در آینده صنعت نفت نقشی تعیین‌کننده ایفا کنید.

تثبیت فرآیندهای تعریف‌شده برای شناسایی نیروهای مستعد و توانمند در گروه‌های شغلی اولویت‌دار تعیین‌شده، به‌خصوص گروه‌های مدیریت عامل و مدیریت پروژه از طریق فرآیندهای ارزیابی روزآمد و معتبر، برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد افراد دارای گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای از اهم اولویت‌های کاری مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت است.

در ارتقای کیفیت افراد منتخب نیز توجه به تک تک افراد و استفاده از روش‌های نوین همچون مدیر راهنما، کارورزی و شیوه‌های آموزشی متنوع، متفاوت و جذاب از جمله الزامات راهبردی است.

امید است که با استفاده از زیرساخت‌هایی که تاکنون برای این مرکز فراهم شده و نیز با همکاری صمیمانه همه اجزای صنعت نفت، بتوانید منشأ خدمات ویژه در پیشبرد این ماموریت مهم باشید.

از خداوند متعال برای جنابعالی توفیق مسالت می‌کند.»

کد خبر 295814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =