امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و آموزش و پرورش گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از امضای تفاهم‌نامه آموزشی بین این شرکت و اداره آموزش و پرورش استان گیلان با هدف اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر در آیین امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته به ۹۸ درصد از خانوارهای استان گازرسانی کند، اظهار کرد: این شرکت هم‌اکنون به پایان راه عملیات توسعه گازرسانی رسیده و پروژه‌های کیفی مختلفی را با هدف افزایش رضایت‌مندی مشترکان تعریف و اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه شرکت گاز، گازرسانی تا در منازل مشترکان است و هیچ مسئولیتی در قبال تاسیسات گازی در داخل منازل ندارد، افزود: با وجود این ما در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود برنامه‌های مختلفی با هدف افزایش آگاهی مشترکان و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اجرا می‌کنیم. یکی از جوامع هدف شرکت گاز در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف، کودکان و دانش‌آموزان هستند، به همین دلیل نیازمند همکاری و همراهی سازنده آموزش و پرورش هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای طرح‌های مختلف مانند طرح سفیران انرژی با همکاری فرمانداری‌ها و آموزش و پرورش در سال‌های گذشته خبر داد و تصریح کرد: آگاهی‌بخشی و آموزش نوعی سرمایه‌گذاری مثبت است که نتیجه آن به همه جامعه باز می‌گردد.

اکبر ادامه داد: استان گیلان یکی از استان‌های کم‌حادثه در زمینه گازگرفتگی یا مرگ خاموش است، اما متاسفانه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ نفر در استان به سبب گازگرفتگی یا استفاده نادرست از گاز طبیعی جان خود را از دست داده‌اند که امیدواریم با کمک همکاران آموزش و پرورش و اشاعه فرهنگ مصرف بتوانیم از تکرار این حوادث جلوگیری کنیم.

وی از مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان درخواست کرد با هماهنگی استانداری گیلان، زنگی را با عنوان زنگ ایمنی در مدارس برگزار کرده و درباره صرفه‌جویی و مصرف ایمن گاز طبیعی آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان ارائه شود.

کد خبر 296375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =