پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری برای برگزاری نمایشگاه نفت خوزستان

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان پیامی منتشر کرد.

به گزارش شانا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان در پیام مهندس سیدعبدالله موسوی آمده است: «خداوند منان را شاکرم که بار دیگر با حضور سازندگان، تولیدکنندگان، مراکز دانش بنیان همسو با برنامه‌های سال رونق تولید شاهد برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری باشیم.

شرکت ملی حفاری ایران به عنوان بزرگ‌ترین شرکت حفاری چاه‌های نفت و گاز کشور و ارائه‌دهنده خدمات فنی، مهندسی مربوط در چهار دهه گذشته توانسته است اهداف و برنامه‌های صنعت نفت در زمینه تولید نفت و گاز را محقق سازد.

 این شرکت همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از ساخت داخل همواره کوشیده استبه عنوان حامی سازندگان و تولیدکنندگان داخلی رسالت خود را در ارتقا و گسترش ساخت داخل و تولید محصول باکیفیت و قابل رقابت ایفا کند و با توسعه اشتغال‌زایی حاصل از این همکاری سهمی در رشد و تعالی کشور داشته باشد.

امروزه شاهد آن هستیم که در سایه الطاف خداوند و سعی وافر متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در تعامل با صنعتگران ایرانی این شرکت به عنوان الگوی موفق حمایت از ساخت داخل مطرح شود و با ایفای نقشی پیشرو در ایجاد ارتباط دو سویه میان صنعت و مراکز دانش‌بنیان از طریق تلفیق علم و تجربه، موجبات توانمندسازی سازندگان و صنعتگران را فراهم آورد.

این شرکت انتظار دارد با توجه به سیاست‌های کلان کشور در زمینه رونق تولید داخل، سازندگان و صنعتگران داخلی در شرایط حساس کنونی و محدودیت‌های ایجادشده بیش از پیش با هم‌افزایی، استانداردسازی، کیفیت گرایی و قیمت رقابتی، تجاری‌سازی را  سرفصل برنامه‌های خود قرار دهند.

امید است برگزاری این رویداد اقتصادی زمینه‌ساز فرصتی طلایی برای مراکز دانش‌بنیان و سازندگان داخلی جهت تعامل، همکاری، همفکری، استفاده از تجارب گرانسنگ متخصصان، کارشناسان و تأمین نیاز صنایع به ویژه صنعت نفت کشور باشد.

ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت‌های سازنده تجهیزات صنعت نفت، فرصت را غنیمت شمرده نهایت قدردانی و سپاس خود را از تمامی دست‌اندرکاران و شرکت کنندگان در نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان ابراز می‌دارم.

آرزومندم با استعانت از پروردگار متعال و با اندیشه‌هایی نو به سوی آینده‌ای درخشان گام برداریم و همچنان در راه شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی پیشقدم باشیم.»

کد خبر 296494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =