تفاهم‌نامه طرح مهارت‌افزایی دانشجویان در صنعت نفت امضا شد

تفاهم‌نامه طرح مهارت‌افزایی دانشجویان در صنعت نفت طی برگزاری آیین گشایش رویداد دانشجویی پتروتست، بین وزارتخانه‌های نفت و علوم امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، این تفاهم‌نامه با هدف همکاری دو وزارتخانه در افزایش مهارت‌های حوزه کسب‌وکار برای گروه‌های دانشجویی منتخب، امروز (شنبه، ۲۳ آذرماه) هم‌زمان با نخستین روز برگزاری رویداد پتروتست در پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد. سعید محمدزاده، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و مسعود برومند، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

بر اساس این گزارش، هم‌زمان با هفته پژوهش، نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان «پترولیوم تیکاف» با محوریت به‌هم‌رسانی حوزه‌های فناوری در بخش عرضه و تقاضا و با حضور شرکت‌های فعال در حوزه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با اهدافی مشتمل بر توسعه، یادگیری، کارآمدسازی، انتخاب و فرصت‌سازی با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

رویداد دانشجویی پتروتست یکی از بخش‌های تعریف شده در پترولیوم تیکاف است که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رشد و تعالی جامعه جوان و پویای کشور و نیز زمینه‌سازی به‌منظور انتقال تجربه‌های متخصصان خبره صنعت به دانشجویان خلاق و علاقه‌مند تعریف شده است.

کد خبر 296560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =