نفت فلات قاره ۲ تفاهم‌نامه همکاری نوآورانه امضا کرد

شرکت نفت فلات قاره در حاشیه رویداد پترولیوم تیکاف، دو تفاهم‌نامه همکاری نوآورانه با یک شرکت شتاب‌دهنده امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، تفاهمنامه همکاری با رویکرد تحقق صنعت نسل چهارم و فعالیت‌های استارت‌آپی و همچنین تفاهمنامه همکاری با رویکرد خلق ایده استارتاپی با موضوع اندازه گیری جریان سرچاهی با استفاده از فناوری، ظهر امروز (دوشنبه، ۲۵ آذرماه) بین شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت شتاب‌دهنده صماتک در محل پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری نوآوری و فناوری با رویکرد تحقق صنعت نسل چهارم و فعالیت‌های استارت‌آپی، بین علیرضا سلمان زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و علی صادقی مجرد، مدیرعامل شرکت شتاب‌دهنده صماتک امضا شد. همچنین تفاهم‌نامه همکاری نوآوری، فناوری و شتاب‌دهی با رویکرد خلق ایده استارت‌آپی با موضوع اندازه‌گیری جریان سرچاهی با استفاده از فناوری، میان ابوالفضل وروانی فراهانی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره ایران، محمد حسین دانشفر، مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران و محمدامین امین، نماینده گروه استارتاپ soft sensor شتاب‌دهنده صماتک امضا شد. مدت این تفاهم‌نامه‌ها سه سال از تاریخ امضا در نظر گرفته شده است.

تقویت و توسعه همکاری‌های فیمابین با هدف رفع نیازهای شرکت نفت فلات قاره با استفاده از راهکارهای نوآورانه و خلاقانه از سوی شتاب‌دهنده و به کارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد جهت پاسخگویی به چالش‌های شرکت و ایجاد زیرساخت‌های مناسب به‌منظور تجاری‌سازی ایده‌ها و راهکارهای پیشنهادی شتاب‌دهنده، موضوعات اصلی این تفاهم‌نامه هستند.

سلمان‌زاده در این باره گفت: شرکت نفت فلات قاره ایران برنامه‌ریزی اساسی‌ای در خصوص همکاری‌های نوآوری و فناوری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها انجام داده و در این راستا فهرست نیازمندی‌های شرکت در حوزه‌های مختلف تهیه شده است. براساس این نیازسنجی حدود ۲۰ تجهیز اساسی مشخص شده که مستقیما در تولید شرکت موثر هستند و درحال حاضر پیگیر انعقاد قرارداد برای تهیه این تجهیزات هستیم.

سلمان‌زاده شرکت‌های شتابدهنده را محور موثری برای هماهنگی میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان صنایع خواند و اظهار امیدواری کرد که به کمک این تفاهم‌نامه در فرصت کوتاهی به صورت هدفمند با شرکت‌های دانش‌بنیان قرارداد همکاری امضا شود.

کد خبر 296677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =