رویداد «هر چالش، یک راهکار» فردا برگزار می‌شود

مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت گفت: رویداد «هر چالش، یک راهکار» با محور اصلی خوردگی تاسیسات و تجهیزات نفت فردا با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نانو در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، مهدی احمدخان‌بیگی امروز (دوشنبه، ۲۵ آذرماه) در نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان «پترولیوم تیکاف» که در محل پژوهشگاه صنعت نفت در حال برگزاری است، به افتتاح نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه (امروز افتتاح شد)، مباحث متعددی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۶۰ چالش در صنعت نفت احصا و شناسایی شده که فهرست آن در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: رویداد «هر چالش، یک راهکار» نیز فردا (۲۶ آذرماه) با محوریت اصلی خوردگی تاسیسات و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نانو برگزار می شود.

احمدخان‌بیگی با اشاره به اینکه رویداد دانشجویی پتروتست امروز به پایان می‌رسد و طرح‌های برتر گروه‌های دانشجویی انتخاب می‌شوند، یادآور شد: در رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان «پترولیوم تیکاف» و همچنین رویداد دانشجویی پتروتست ۴۲ دانشگاه دعوت شدند که از این میان، ۳۵ گروه دانشجویی برای مشارکت اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه به این ترتیب، طرح مهارت‌افزایی دانشجویان برای این ۳۵ گروه برگزار می‌شود، گفت: این طرح به دنبال توسعه شایستگی‌های رفتاری حوزه کسب‌وکار است و در آن، فعالیت‌های دیگری نظیر بازدید از مناطق عملیاتی نیز تعریف شده است.

هم‌زمان با هفته پژوهش، نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان «پترولیوم تیکاف» با محور به‌هم‌رسانی حوزه‌های فناوری در بخش عرضه و تقاضا و با حضور شرکت‌های فعال در حوزه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با اهدافی مشتمل بر توسعه، یادگیری، کارآمدسازی، انتخاب و فرصت‌سازی با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. رویداد دانشجویی پتروتست یکی از بخش‌های تعریف شده در پترولیوم تیکاف است که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای رشد و تعالی جامعه جوان و پویای کشور و نیز زمینه‌سازی به‌منظور انتقال تجربه‌های متخصصان خبره صنعت به دانشجویان خلاق و علاقه‌مند تعریف شده است.

کد خبر 296680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =