نهاد صدور گواهی‌نامه کیفیت از مراجع بین‌المللی مجوز می‌گیرد

معاون وزیر نفت نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: دریافت مجوز موضوع نهاد صدور گواهی‌نامه کیفیت از بخش مراجع بین‌المللی امسال به نتیجه می‌رسد.

به گزارش خبرنگار شانا، سعید محمدزاده بعدازظهر امروز (چهارشنبه، ۲۷ آذرماه) در آیین پایانی رویداد فناورانه «پترولیوم تیکاف» اظهار کرد: برگزاری رویداد نوآوری در پژوهشگاه صنعت نفت حضور شرکت‌های استارت‌آپ و دانش‌بنیان در این صنعت را روز به روز عمیق‌تر و جدی‌تر خواهد کرد.

وی بر ابلاغیه مقام عالی وزارت مبنی بر طرح میزبانی از پژوهشگران از سوی پژوهشگاه صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: این موضوع همکاری بین صنعت با نخبگان و خبرگان شرکت‌های دانش‌بنیان را به همراه خواهد داشت که امیدواریم مجموعه این رخدادها بتواند به توسعه نوآوری در کشور و نیز صنعت عظیم نفت کمک کند.

معاون وزیر نفت، بر لزوم نیازمندی صنعت نفت به توسعه نوآوری و فناوری در کشور تاکید کرد و گفت: توسعه صنعت نفت با بهره‌مندی از تجارب پژوهشگران و نخبگان این عرصه به ثمر خواهد نشست.

معاون وزیر نفت نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری به موضوع استاندارد اشاره و از آن به عنوان شاخصی مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت یاد کرد و افزود: موضوع استاندارد API از آن دست موضوع‌هایی است که وزیر نفت بر آن تاکید زیادی دارد و خوشبختانه تدوین آن در سال‌های گذشته انجام شده است و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

محمدزاده تصریح کرد: دریافت مجوز موضوع نهاد صدور گواهی‌نامه کیفیت از بخش مراجع بین‌المللی امسال به نتیجه خواهد رسید.

این مقام مسئول از اعلام آمادگی معاونت مهندسی وزارت نفت برای پشتیبانی و حمایت از پژوهشگران این صنعت خبر داد و گفت: با توجه به حمایت مجموعه حکمرانی کشور از صنعت نفت شاهد توسعه اکوسیستم در این صنعت خواهیم بود و امیدواریم این رویداد را سال آینده با یک موج بزرگ‌تر و حرکت عظیم‌تر برگزار کنیم.

کد خبر 296778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =