نفت فلات قاره ۸ تفاهم‌نامه همکاری پژوهش‌محور امضا کرد

شرکت نفت فلات قاره ایران با هدف ارتقای نوآوری و بهره‌مندی از فناوری‌های روز، هشت تفاهم‌نامه پژوهشی با مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان امضا کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، این شرکت امروز (سه‌شنبه، ۲۶ آذرماه) و در چهارمین روز از رویداد نوآوری و فناوری وزارت نفت (پترولیوم تیکاف)، هشت تفاهم‌نامه پژوهش‌محور با مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان امضا کرد. سه مورد از تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با شرکت شتاب‌دهنده صماتک بود که با رویکرد خلق ایده استارت‌آپی در موضوع‌هایی از قبیل شبیه‌سازی حفاری، اسمارت کلمپ و استفاده از پهپادها در شناسایی چالش‌های خطوط لوله امضا شده است.

در همین باره یک تفاهم‌نامه همکاری نوآوری و فناوری دیگر نیز با رویکرد تحقق صنعت نسل چهارم و فعالیت‌های استارت‌آپی با موضوع واقعیت افزوده در سکوهای نفتی با شرکت دانش‌بنیان «بهار وصف گستران نمای نوین» و تفاهم‌نامه همکاری نوآوری، فناوری و خلاقانه با شرکت استارت‌آپ «بیزبورد» امضا شد.

موضوع دیگر تفاهم‌نامه همکاری، نوآوری و شتاب‌دهی امضا شده بین شرکت نفت فلات قاره ایران و گروه استارت‌آپ «تیزنگر پایش» نیز مربوط به رویکرد خلق ایده استارت‌آپی با موضوع سامانه هوشمند مانیتورینگ ماهواره‌ای است.

در ادامه دو تفاهم‌نامه دیگر میان شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت‌های دانش‌بنیان «پارس‌پرداز» و شرکت «دانش تامین نانوساختار آویژه» با نام تجاری نانوساو با رویکرد تحقق صنعت نسل چهارم فعالیت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان امضا شد.

کد خبر 296724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =