مشارکت پالایشگاه ستاره‌ خلیج‌فارس در حفاظت از پلنگ ایرانی کوه گنو

پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس همسو با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود در برنامه‌های حفاظت از گونه‌های در معرض خطر از جمله پلنگ ایرانی کوه گنو مشارکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس با توجه به ضرورت اجرای اصل پنجاهم قانون اساسی و همگانی بودن وظیفه حفاظت از محیط زیست و همسو با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، به صورت داوطلبانه با امضای تفاهم‌نامه‌ای حفاظت از ذخیره‌گاه زیست‌کره «گنو» را به‌عهده گرفته است.

یکی از مفاد این تفاهم‌نامه، مشارکت در اجرای برنامه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر و استفاده از روش‌های نو حفاظتی در منطقه بود، از این رو شرکت نفت ستاره خلیج فارس حمایت از پلنگ ایرانی کوه گنو را نیز به‌عهده گرفته است.

در راستای جلب توجه‌ها به این گونه در حال انقراض، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در اطلاعیه‌ای از همه هنرمندان سراسر کشور خواسته است با ارسال آثار در مسابقه طرحی نماد عروسکی پلنگ ایرانی شرکت کنند.

براساس این گزارش، طرح برگزیده پس از داوری، به عنوان عروسک ساخته می‌شود و به نفر برتر هدیه‌ای نفیس اهدا خواهد شد.

گفتنی است آدرس ایمیل pr.pgsoc۹۷@gmail.com و نشانی: «بندرعباس، کیلومتر ۱۳ محور بندرعباس به بندر خمیر، پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس - واحد روابط عمومی  و امور بین‌الملل» به عنوان راه‌های ارتباطی برای ارسال آثار معرفی شده است.

کد خبر 296946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =