رفع بخش عمده‌ای از مشکلات مناطق دچار آبگرفتگی با امکانات نفت و گاز اروندان

تجهیزات و ماشین‌آلات شرکت نفت و گاز اروندان در کنار همکاری سازنده با فرمانداری، شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی خرمشهر سبب شد بخش زیادی از مشکلات ساکنان مناطق دچار آبگرفتگی، برطرف شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ با بیان اینکه تجهیزات و ماشین‌آلات شرکت نفت و گاز اروندان، ناوگان امدادرسانی دستگاه‌های اجرایی خرمشهر را دو برابر کرده و تاثیری بسزا در شتاب‌بخشی به روند رفع آبگرفتگی‌ها داشته است، گفت: همکاری سازنده شرکت نفت و گاز اروندان با فرمانداری، شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی خرمشهر سبب شد بخش زیادی از مشکلات ساکنان مناطق دچار آبگرفتگی، برطرف و زندگی روزمره، روال عادی خود را پیش گیرد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی تا زمان عادی شدن کامل شرایط ادامه خواهد داشت، افزود: بنا بر دستور اکید وزیر نفت و پیگیری مداوم نمایندگان وزارتخانه و شرکت ملی نفت ایران، هماهنگی‌های لازم برای حضور فعال کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در منطقه انجام و تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز تامین شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان یادآور شد: یک دستگاه پمپ با ظرفیت ۸ هزار مترمکعب آب در روز، هشت دستگاه لجن‌کش و تعدادی خودرو نیمه‌سنگین و سنگین را برای خدمات‌رسانی مستقر کردیم و هر آنچه لازم باشد تامین خواهیم کرد.

پورهنگ در پایان از شن‌ریزی گسترده و خرید چند دستگاه پمپ برای تسهیل دسترسی و انجام خدمات در بعضی از مناطق خرمشهر خبر داد.

کد خبر 297029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =