قدردانی امام جمعه خرمشهر از خدمت‎رسانی نفت و گاز اروندان

امام جمعه خرمشهر از خدمت‌رسانی شرکت نفت و گاز اروندان به مناطق مسکونی این شهر که به سبب بارندگی‌های سیل‌آسا با مشکلاتی روبه‌رو شده بودند، قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد عادل‌پور امروز (یکشنبه، هشتم دی‌ماه) در بازدید از کوی نیرو که آبگرفتگی اخیر مشکلاتی را برای ساکنان آن به‌وجود آورد از همکاری و همیاری این شرکت و دیگر دستگاه‌های اجرایی در شتاب بخشیدن به تخلیه آب‌های سطحی خیابان‌ها و معابر قدردانی کرد.

شرکت نفت و گاز اروندان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حسب دستور وزیر نفت به شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در استان خوزستان مبنی بر کاربست همه امکانات برای ارائه خدمات به مردم استان، نسبت به بسیج نیروها و تجهیزات مبادرت کرده است.

این شرکت در روزهای اخیر ضمن به‌کارگیری تعداد ۵۰ دستگاه/ روز ماشین‌آلات سنگین و ۱۰۰ نفر/ روز نیروی انسانی و اختصاص یک دستگاه پمپ با ظرفیت ۸ هزار مکعب در روز، نسبت به خرید فوری و تحویل چند دستگاه پمپ به شهرستان خرمشهر و شن‌ریزی مناطق بحرانی به میزان ۲۵۰ تن اقدام کرد و تعمیر اساسی پمپ‌های ایستگاه مرکزی آبفای شهرستان شادگان با برآورد مالی یک میلیارد ریال را در دستور کار قرار داد.

در همین خصوص بعضی تجهیزات و ماشین‌آلات در راستای همکاری‌های فیمابین این شرکت با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تامین و برای تخلیه آب‌های سطحی و انتقال آن به‌کارگیری شده است.

کد خبر 297085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =