معاون وزیر نفت روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرارسیدن روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت.

به گزارش شانا، متن پیام بهزاد محمدی به مناسبت فرارسیدن روز صنعت پتروشیمی به شرح زیر است:

«به نام هستی جهان آفرین

روز صنعت پتروشیمی را به خانواده بزرگ پتروشیمی تبریک می‌گویم.

روز هشتم دی‌ماه، روز تجلیل از پیشگامان پیشرفت و سازندگی کشور است. روز قدردانی از صنعتگرانی است که در پرتو انقلاب اسلامی، دانش، مهارت و توان فنی خود را در راه اعتلای میهن اسلامی به منصه ظهور می‌رسانند.

مدت‌ها پس از افتتاح واحد پتروشیمی مرودشت، انقلاب صنعت پتروشیمی در سال ۱۳۷۶ آغاز به شکل گرفتن کرد. در طول سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ این صنعت خیز طلایی، تاریخی خود را برداشت و بر پایه خوراک‌های گاز و مایع تولید انواع پلیمرها، مواد شیمیایی و کودها در کشور جهشی فراموش‌نشدنی یافت. امروز این صنعت افتخار آن را دارد که با حفظ جایگاه جهانی صنعت پتروشیمی کشور، عامل موثر در رونق تولید و اقتصاد ملی است.

این دولت در طول سال‌های گذشته توانسته است بارقه‌های امید را در دل اهالی صنعت ایجاد کند. اکنون با ایجاد تمهیدات و زیرساخت‌ها روزهای خوش نه چندان دور را دوباره نوید داده است و صنعت پتروشیمی بار دیگر برگ جدیدی را در عرصه توسعه صنعتی کشور رقم خواهد زد.

در این میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان سازمان توسعه‌ای در طول سال‌های گذشته از عمر دولت، تمام توان علمی – تخصصی خود را به کار بسته است تا با راهبردی مشخص و دقیق و با مشارکت هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری منابع عظیم خدادی نفت و گاز را با ایجاد ارزش افزوده به ثروت پایدار ملی تبدیل کند تا قدرت ایران اسلامی بار دیگر در جهان طلیعه‌دار شود.

جای بسی خوشحالیست که اعلام کنم در کنار همکاران پرتلاشم در مجموعه صنعت پتروشیمی، این صنعت را تا مرحله تکمیل زنجیره تولید محصولات و فرآورده‌های باارزش رشد و توسعه خواهیم داد.

این همکاری در مجموعه صنعت پتروشیمی مرهون مدیریت جهادی و باثباتی است که در طول سال‌های گذشته بارقه امید را در دل همکاران ایجاد کرده است و به تبع آن صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی کشور نیز رشد و حرکت جهادی خود را برای تحقق جهش دوم توسعه آغاز کرده است.

درج روز صنعت پتروشیمی در سال‌نمای ایرانی به شکل کاملا نمادین، یادمانی خوش از سال‌های نه چندان دور بوده که مظهر تلاش مدیریت مبتنی بر منطق دانش و البته اراده ملی است.

امید ما این است که به یاری هم بتوانیم بار دیگر بارقه‌های تلاش را به منصه ظهور برسانیم و به‌طور عمیق و فراگیر افق‌های جهانی را در نوردیم.»

کد خبر 297079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =