لزوم تقویت گفتمان سازمان با محیط بیرونی از مسیر روابط عمومی‌ها

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت نقش حیاتی روابط عمومی در اطلاع‌رسانی صحیح به قشور مختلف جامعه گفت: گفتمان سازمان با محیط بیرونی باید تقویت شود و روابط عمومی حلقه واسط سازمان و محیط بیرونی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، فرخ علیخانی دیروز (سه‌شنبه، دهم دی‌ماه) در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، به ماموریت‌های اصلی معاونت تولید اشاره کرد و افزود: در برنامه‌ریزی‌های این معاونت چند فاکتور اصلی را مدنظر قرار داده‌ایم. تحت تاثیر قرار نگرفتن میدان‌های مشترک از تحریم‌ها، حفظ کیفیت نفت تحویلی به پالایشگاه‌ها و نفت صادراتی، نگهداشت میدان‌های نفتی دریایی که عموما در نیمه دوم عمر خود هستند، عدم کاهش خوراک پتروشیمی‌ها و نگهداشت چاه‌ها فاکتورهای اصلی برنامه‌های تدوین شده بودند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری و همدلی مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت این برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و اجرایی شده است. برای اتخاذ هر تصمیم بهینه، نشست‌هایی با حضور نمایندگان چهار شرکت اصلی وزارت نفت تشکیل شده است، زیرا این شرکت‌ها همچون زنجیره‌ای به هم پیوسته هستند.

علیخانی آرام نگاه داشتن فضا و حفظ آرامش در جامعه و محیط را یکی از اهداف تلاش‌های شرکت ملی نفت ایران دانست و تاکید کرد: برای حفظ این آرامش کار تیمی سختی صورت گرفته است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ضمن اشاره به سیل بهار امسال در استان خوزستان و همچنین آبگرفتگی اخیر در این استان، گفت: وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در این مدت در حوزه مسئولیت‌های اجرایی سنگ تمام گذاشته‌اند و تلاش‌های وزارت نفت در استان خوزستان در زمان سیل و پس از آن محسوس بوده است.

وی افزود: در زمان سیل، لجستیک بسیار مهم است و نقش اصلی را بازی می‌کند و شرکت ملی نفت ایران با در اختیار قراردادن همه امکانات خود برای بهبود وضع، نقش مهمی در بهبود شرایط ایفا کرد.

علیخانی اظهار کرد: حفظ تولید، تخلیه آب و ارائه خدمات اجتماعی در زمان سیل به‌طور هم‌زمان انجام شد و شرکت ملی نفت ایران در این دوران با تمام قوا همه حوزه‌ها را پیش برد و بعد از سیل نیز برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده هزینه و تلاش بسیاری انجام داده و همچنان نیز انجام می‌دهد.

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران بیان کرد: اگر مردم اطلاعات کافی درباره موضوعی داشته باشند، نگاهشان عوض می‌شود و نقش روابط عمومی‌ها در این زمینه حیاتی است. کارکنان شرکت ملی نفت ایران به عنوان سربازان فنی نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش‌اند آرامش کشور حفظ شود و مردم حق دارند از این تلاش‌ها آگاه باشند.

کد خبر 297195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =