نوآوری و خلاقیت سرلوحه تولیدات رسانه‎ای روابط عمومی‎ها باشد

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران بر اهمیت توجه به نوآوری و خلاقیت در تولیدات رسانه‎ای روابط عمومی‎ها تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، رضا دهقان امروز (سه‌شنبه، دهم دی‌ماه) در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران، نسبت به اهمیت ایجاد نوآوری و خلاقیت در بحث تولیدات رسانه‌ای روابط عمومی‌ها به جسارت خارج شدن از کلیشه‌ها اشاره و اظهار کرد: شیوه تولید و انتشار اخبار نیز نیازمند توجه بیشتر است؛ به این معنا که خلاقیت در این عرصه می‌تواند به جذب و اقناع مخاطب کمک کند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی سریع و به‌موقع در بحث انتشار اخبار جایگاه ویژه‌ای دارد، از رؤسای روابط‌عمومی‌ها خواست نسبت به این مهم همچون گذشته، توجه داشته باشند.

دهقان، روابط عمومی را به پذیرش هرچه بیشتر دیدگاه‌ها چه در قالب انتقاد و چه به شکل پیشنهاد دعوت کرد و افزود: در مواردی که سازمان آماج انتقادها قرار می‌گیرد که بیشتر ناشی از در اختیار نداشتن اطلاعات صحیح است، روابط عمومی باید با کمال صداقت و شفافیت پاسخگو باشد و در عین حال، هر آنچه در حال اجراست باید درست منتقل و اطلاع‌رسانی شود.

وی با قدردانی از سرعت عمل روابط عمومی در انتشار اخبار و نشر واکنش مناسب گفت: روابط عمومی تاکنون کوشیده است در این راستا مدیران را نیز با خود همراه کند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها همچنین می‌توانند مدیران سازمان را در ارائه هر چه بهتر گزارش پروژه‌ها و طرح‌ها یاری کنند.

دهقان در این نشست ضمن تشریح دستاوردهای نفت در امور توسعه و مهندسی، شاخص‌های این معاونت مانند افزایش ظرفیت تولید نفت خام، ساماندهی پروژه‌های EPD و EPC، طرح‌های توسعه‌ای و قراردادها، استفاده حداکثری از توان داخل و لزوم حمایت از آن، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، به توسعه میدان‌های مشترک و افزایش ضریب بازیافت اشاره کرد.

کد خبر 297246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =