واحدهای نیمه‌تمام در مسجدسلیمان با اعتبار نفت تکمیل می‌شود

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز از اختصاص ۵۱ میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت ملی نفت ایران به‌منظور تکمیل ۵۰۰ واحد نیمه‌تمام در شهرک ولیعصر واقع در مناطق زلزله‌زده مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، بابک دارابی گفت: قرار است با اختصاص این اعتبار، واحدهای نیمه‌تمام این شهرک در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهروندان زلزله‌زده مسجد سلیمان واگذار شود.

وی با اشاره به مشکلات سیستم فاضلاب شهرستان کارون اظهار کرد: شرکت ملی نفت با توجه به دستور وزیر افزون بر تفاهم‌نامه پیشین که امضا شده است، ۱۰ میلیارد تومان برای احداث شبکه فاضلاب جدید به این شهر اختصاص داده که قرار است بر اساس مشارکت سازمان آبفای استان خوزستان، ۲۰ میلیارد تومان نیز از جانب این نهاد برای بازسازی اختصاص یابد.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز، با اشاره به امدادرسانی همه‌جانبه شرکت ملی نفت ایران در حین وقوع سیل و پس از آن، توضیح داد: ۱۳۰ میلیارد تومان تعهد شرکت ملی نفت ایران برای نوسازی مدارس، بازسازی مراکز علوم پزشکی و کمک به آسیب‌دیدگان سیل (در قالب تقبل میلگردهای احداث ساختمان‌ها) بوده است که تاکنون توانسته‌ایم نوسازی مدارس را به گونه‌ای پیش ببریم‌ که تا مهرماه امسال دانش‌آموزان برای تحصیل به مدارس بازسازی شده ورود کنند.

دارابی درباره بحث بازسازی مراکز علوم پزشکی اظهار کرد: اسناد و مدارک مربوطه ارسال و قراردادها امضا شده است که متناسب با پیشرفت فیزیکی پرداخت خواهد شد.

وی گفت: درباره خرید میلگرد برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل، حواله‌ها برای افراد ذی‌نفع ارسال شده و متناسب با پیشرفت فیزیکی از طریق مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان، نسبت به پرداخت و صورت وضعیت کارکردشان اقدام شده و شرکت ملی نفت ایران در این حوزه به تعهدهای خود پایبند بوده است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همچنین از نامگذاری ۱۴ پروژه عمرانی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: با نام‌گذاری ۱۱ پروژه در استان خوزستان، دو پروژه در استان فارس و یک پروژه در استان کهگیلویه و بویراحمد، رشادت‌های این شهید بزرگوار را در یادها زنده نگه خواهیم داشت.

کد خبر 297544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =