واحد گرانول‌سازی گوگرد پالایشگاه اصفهان به بهره‌برداری رسید

واحد گرانول‌سازی گوگرد پالایشگاه نفت اصفهان با هدف جامدسازی، انبارش و بسته‌بندی گوگرد طبق استانداردهای زیست‌محیطی با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت اصفهان، رئیس پالایش منطقه «الف» این پالایشگاه با اعلام خبر بالا گفت: این واحد بنا بر نیاز احتمالی، قابلیت افزایش جامدسازی، انبارش و بسته‌بندی گوگرد تولیدی را تا روزانه ۶۰۰ تن دارد.

اصغر صابری هزینه احداث واحد جامدسازی گوگرد را ۳.۵ میلیون یورو و ۳۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: واحد تولید گوگرد گرانول اواسط سال بهره‌برداری شد و تولید گوگرد از شکل کلوخه‌ای به گرانول تغییر یافت و هم‌اکنون با گذشت چند ماه از فعالیت واحد و رفع اشکالات احتمالی، به بهره‌برداری کامل رسیده است.  

وی مزیت‌های تغییر روند تولید گوگرد را برشمرد و تصریح کرد: حذف ذرات گرد و غبار که سبب آلایندگی هوا می‌شود، حفظ کیفیت محصول و افزایش ظرفیت تولید و افزایش سرعت عملیات از مزیت‌های احداث این واحد است.

رئیس پالایش منطقه «الف» شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: هم‌اکنون کل گوگرد تولیدی این شرکت به‌صورت گرانول در انبارهای مخصوص و سرپوشیده گرانول، انبار و بارگیری می‌شود.

کد خبر 297926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =