حفاری ۱۳۲ هزار متر چاه نفت و گاز در ۱۰ ماه امسال

متراژ چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور که در ۱۰ ماه امسال از سوی شرکت ملی حفاری ایران حفر شده است، از ۱۳۲ هزار متر عبور کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد آل‌خمیس، معاون عملیات حفاری این شرکت با بیان اینکه از این متراژ حفاری ۱۲ هزار و ۶۸۶ متر مربوط به آذرماه است، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه عملیات حفر و تکمیل ۹۶ حلقه چاه به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد چاه نیز ۱۲ حلقه در آذرماه تکمیل شد و برای بهره‌برداری در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت، اظهار کرد: از مجموع چاه‌های حفر شده امسال، دو حلقه اکتشافی، ۳۵ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و ۵۹ حلقه تعمیری بوده است.

آل‌خمیس گفت: از چاه‌های مورد اشاره  ۷۰ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۱۳ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، سه حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۶ حلقه در قالب پروژه‌ای و دو حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شد.

وی اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته کارکنان این شرکت در نتیجه تلاش و هم‌افزایی با شرکت‌های متقاضی، حفاری ۹ حلقه چاه نفت و گاز را  ۸۹ روز زودتر از برنامه ابلاغی انجام دادند.

کد خبر 298017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =