گازرسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید بیش از تمام ادوار گذشته بوده است

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: گازرسانی در مناطق روستایی در سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از میزان گازرسانی در تمام ادوار گذشته بوده است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری، عصر دیروز (شنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) در نشست شورای عالی اداری گفت: جامعه عشایری جامعه‌ای بسیار پرتلاش و زحمتکش است که نقش موثری در امنیت غذایی و بی‌نیازی کشور به برخی محصولات کشاورزی و دامپروری ایفا می‌کند.

وی افزود: نقش جامعه روستایی و عشایری کشور در بخش تولید و اقتصاد کشور بسیار مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش‌های خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به آنها افزایش دهند.

معاون اول رئیس‌جمهوری به اقدام‌های دولت در مناطق روستایی در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: گازرسانی در مناطق روستایی در سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از میزان گازرسانی در تمام ادوار گذشته بوده است، به نحوی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا زمان این دولت به ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده بود و از ابتدای دولت یازدهم تاکنون نیز به بیش از ۱۴ هزار روستا گازرسانی شده است.

جهانگیری عنوان کرد: دولت تدبیر و امید اقدام‌ها و کارهای بزرگی نیز در حوزه آب‌رسانی، احداث جاده‌ها و مقاوم‌سازی مسکن روستایی انجام داده و همه تلاش خود را برای رونق بخشیدن به مناطق روستایی و عشایری به کار بسته است.

کد خبر 298949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =