۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
  • کد خبر: 299467
مشارکت برای توسعه شهری پایتخت نفتی ایران

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شهردار اهواز، بر لزوم تعامل متقابل دو مجموعه تاکید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در این نشست با بیان اینکه همکاری و تعامل دوسویه همواره باید مدنظر سازمان‌ها قرار بگیرد، گفت: هر حرکتی که از سوی سازمان‌ها برای مردم صورت می‌گیرد باید ملموس باشد و این اطمینان برای شهروندان حاصل شود که خدمات انجام‌شده برای رفاه و کسب رضایت آنان است.

وی افزود: وزارت نفت نیز همواره در پروژه‌های مختلف عام‌المنفعه و عمرانی از جمله زیرساخت‌های شهری، نوسازی و بازسازی مدارس، احداث مراکز درمانی، راهسازی و... به ارائه خدمات به مردم فعال بوده که از جمله می‌توان به اجرای پروژه‌های متعددی با اعتباری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان در استان خوزستان در سال اخیر اشاره کرد.

محمدی گفت: نگاه و دغدغه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز مانند شهرداری، کمک به مردم است و ما از هیچ سعی و کوششی در این مسیر فروگذار نخواهیم کرد.

موسی شاعری، شهردار اهواز نیز با اشاره به برخی مشکلات عمده شهری از جمله وضعیت آسفالت شهر، فضای سبز، ماشین‌آلات آتش‌نشانی و ... گفت: به‌منظور تغییر سیمای شهر پروژه‌های متعددی انجام گرفت، اما با توجه به وسعت و جمعیت شهر اهواز برای تکمیل دیگر پروژه‌ها نیاز به مساعدت و یاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نفت وجود دارد.

وی ادامه داد: ما نیز به محدودیت‌های فعلی شرکت نفت واقف هستیم، اما لازم است با وجود همه این مشکلات برای توسعه شهر اهواز همکاری بیشتری انجام شود.

کد خبر 299467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =