۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
  • کد خبر: 299520
گام‌های نهایی برای افتتاح پتروشیمی لردگان

مدیرعامل طرح پتروشیمی لردگان با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی این طرح از میانگین اشتغال ۲ هزار نفر در طرح پتروشیمی لردگان در چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی لردگان، محسن محمودی شامگاه چهارشنبه (۱۶ بهمن‌ماه) در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان چهارمحال و بختیاری که با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اشاره به تلاش‌ها برای افتتاح هرچه سریع‌تر طرح پتروشیمی لردگان، گفت: باوجود مشکلات فراوانی که در مسیر تکمیل و افتتاح این طرح به‌ویژه با توجه به تحریم‌ها پیش آمد با تلاش مهندسان و کارشناسان داخلی توانستیم امروز این پروژه را به پیشرفت ۹۸ درصدی برسانیم.

وی افزود: طرح پتروشیمی لردگان آثار مثبت فراوانی برای توسعه اقتصادی منطقه داشته است، به گونه‌ای که تعداد میانگین اشتغال در چهار سال گذشته در این طرح ۲ هزار نفر بوده است که بیشتر آنها را نیروهای بومی تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل طرح پتروشیمی لردگان ادامه داد: منتظر پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان هستیم که تخصیص این تسهیلات می‌تواند شتاب قابل توجهی به افتتاح این طرح ببخشد.

محمودی با اشاره به ضرورت توسعه طرح‌های پایین دستی برای افزایش اشتغال در منطقه، یادآور شد: تخصیص تسهیلات برای دو پروژه پایین‌دست به نام بازیابی CO2 و ملامین پتروشیمی لردگان می‌تواند به این مهم، سرعت بخشد.

کد خبر 299520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =