استقرار سامانه مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شناور کوروش

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: سامانه مدیریت یکپارچه دارایی‌های فیزیکی به‌طور موفقیت‌آمیز در پایانه شناور فرآورشی کوروش پیاده‌سازی و به فرهنگ سازمانی این پایانه در هر اقدام عملیاتی تبدیل شده است.

به گزارش  شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، علیرضا سلمان‌زاده در ادامه بازدیدهای میدانی از مناطق عملیاتی این شرکت، با حضور در پایانه شناور فرآورشی کوروش اظهار کرد: تعمیرات اساسی ظروف فرآیندی این پایانه، بازرسی داخلی تجهیزات و آندگذاری، تست نشتی تفکیک‌کننده‌ها و کالیبراسیون، نصب ادوات ابزار دقیق، تعمیر و تعویض ولوها و نصب اسپول GRE بین مسیر آب آتش‌نشانی و آب دریا (Sea Water) و بازرسی و تمیزکاری Sea Chest با موفقیت کامل و بدون حادثه به پایان رسیده است.

وی افزود: همچنین اصلاحات فرآیندی جدیدی با تلاش و خلاقیت همکاران این پایانه به انجام رسیده که در افزایش بازدهی و ارتقای کیفیت نفت‌خام تولیدی و آب تفکیک‌شده موثر بوده است.

این مقام مسئول گفت: جوان‌ترین گروه در مجموعه شرکت نفت فلات قاره در این پایانه مستقرند که در زمینه ساخت داخل و کاهش هزینه‌های ارزی موفق‌ترین عملکرد را داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران افزود: در ماه گذشته در این پایانه برای نخستین بار پس از تحویل‌گیری، پمپ‌های درون‌چاهی آزمایش شد و با توجه به مجموعه این عوامل لازم بود از نزدیک نسبت به بررسی پیشرفت و تحقق اهداف تعیین شده اقدام شود که در جریان مشکلات و کمبودها قرار بگیریم و خوشبختانه در مجموع کارنامه مدیریت منطقه کیش موید راهبری و مدیریت درخور ستایش ارزیابی شد.

سلمان‌زاده گفت: مقرر شد ضمن بررسی و برنامه‌ریزی مشکلات عنوان شده، از تجارب این همکاران به‌عنوان گروه پیشتاز در استقرار سیستم مدیریت یکپارچه دارایی‌های فیزیکی در کل مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران استفاده شود.

کد خبر 299542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =