بومی‌سازی و تعمیر ۱۵۰۰ کالای نفتی با حمایت زاگرس‌جنوبی

۱۵۰۰ قطعه از اقلام مورد نیاز صنعت نفت و گاز با مشارکت و حمایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در سال جاری از سوی شرکت‌های داخلی بومی‌سازی یا تعمیر شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، حمید ایزدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۳۲۵ قطعه از اقلام مورد نیاز تجهیزات صنعت نفت و گاز با مشارکت و حمایت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، از سوی شرکت‌های توانمند داخلی ساخته و ۱۷۵ قلم کالا نیز تعمیر شده است.

وی افزود: این اقلام شامل مواردی همچون انواع نشت‌بند، قطعات یدکی مربوط به شیرهای کنترل، شیرهای پروانه‌ای، اقلام یدکی مربوط به انواع پمپ‌ها، انواع فیلتر، میل‌لنگ و شاتون، قطعات یدکی مربوط به کمپرسورهای گازی و هوا و توربین های فوق پیشرفته زیمنس و ساخت ماسوره‌های کاهنده سرچاهی است.

ایزدی گفت: توجه به ضرورت و اهمیت توانمندسازی شرکت‌های داخلی، اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از سال‌های قبل با تشکیل کارگروه‌های فنی، تخصصی در حوزه‌های برق، مکانیک و ابزار دقیق، ضمن انجام فاز مطالعاتی پروژه‌های ساخت یا تعمیر تجهیزات مورد نیاز، با شناسایی شرکت‌ها توانمند داخلی تلاش زیادی در جهت بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت داشته است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، بزرگ‌ترین شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، آغار و دالان، پارسیان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت‌آباد را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند.

کد خبر 299709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =