ارسال بیش از ۴۲ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: با توجه به شرایط جوی و مسدود شدن راه‌های مواصلاتی برخی روستاهای کردستان، هیچ‌گونه نگرانی بابت تامین سوخت روستاییان وجود ندارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شده است.

وی با اعلام مسدود بودن راه‌های ارتباطی اغلب روستاهای استان به دلیل بارش‌های پی‌درپی برف و کاهش محسوس دما در سطح استان تأکید کرد: عملیات تأمین و توزیع مطلوب سوخت در تمام نواحی نه‌گانه استان در جریان است.

گیتی‌منش با اشاره به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته بحران منطقه درباره آمادگی برای تأمین سوخت زمستانی، از ارسال بیش از ۲۱ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای سخت‌گذر استان خبر داد و افزود: سوخت این روستاها از خردادماه سال جاری ارسال و ذخیره‌سازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه توزیع نفت سفید در استان به‌صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود، اظهار کرد: سهمیه ویژه‌ای به مناسبت دهه مبارک فجر و برودت هوای اخیر استان برای دریافت نفت سفید مازاد بر سهمیه اختصاصی خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید اختصاص یافته که تا پایان سال دارای اعتبار است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ فروشندگی نفت سفید شهری در سطح استان از توزیع ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید در بین خانوارهای فاقد گاز طبیعی استان خبر داد و افزود: ۷۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی استان فعال و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

کد خبر 300048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =