بهره‌برداری از ۲ جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در دیواندره

جایگاه‌های اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی باباراری و ضیایی شهر دیواندره در آیینی با حضور فرماندار دیواندره، مسئولان و مدیران شرکت ملی پخش منطقه کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، عبدالله گیتی‌منش، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این باره گفت: با افتتاح این جایگاه‌ها، تعداد مجاری عرضه ناحیه به ۶ جایگاه می‌رسد که با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومانی بخش خصوصی و اشتغال‌زایی ۱۲ نفر در سال «جهش تولید» به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی باباراری در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع احداث شده که دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله (۸نازل ) و یک سکوی عرضه نفت‌گاز با دو تلمبه دونازله (۴نازل) است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تأکید کرد: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی ضیایی نیز در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با دارا بودن چهار مخزن احداث شده که دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله (۸نازل) و دو سکوی عرضه نفت‌گاز با چهار تلمبه دو نازله (۸ نازل) است.

وی همچنین تصریح کرد: در فاز دوم نیز زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از بخش سی‌ان‌جی جایگاه باباراری فراهم شده است که در آینده نزدیک وارد عملیات خواهد شد.

بر پایه این گزارش، با افتتاح این مجاری عرضه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۸۰ جایگاه افزایش یافت.

کد خبر 303650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =