سوخت خانوارهای روستاهای سخت‌گذر خراسان شمالی ذخیره و توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از تأمین و توزیع سوخت‌ مورد نیاز مصرف‌کنندگان روستاهای سخت‌گذر خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری گفت: به‌منظور تأمین و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز نقاط کوهستانی و روستاهای سخت‌گذر، از ابتدای سال‌ تاکنون ۱۰۰ درصد این سهمیه به‌طور کامل توزیع شده‌ است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ فروشندگی تعاونی روستایی در استان افزود: سوخت موردنیاز ۱۰ هزار و ۹۱۸ خانوار تحت پوشش هشت شهرستان استان به‌وسیله نفتکش‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی برای روستاها و مناطقی که فاقد گاز شهری است تامین می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی موجودی ذخایر سوخت منطقه را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: این شرکت با خدمت‌رسانی مناسب و به‌موقع به مردم، سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین می‌کند و همه تمهیدات لازم برای تأمین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده‌ است.

وی اظهار کرد: نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی و همچنین توزیع سوخت فروشندگی‌ها به‌ویژه در روستاهای سخت‌گذر به‌طور مطلوب در حال اجراست.

کد خبر 300427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =