ملی حفاری در ردیف برترین دستگاه‌های اجرایی خوزستان قرار گرفت

نتایج ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان خوزستان اعلام شد که براساس آن، شرکت ملی حفاری ایران در ردیف برترین‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، از سوی غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان لوح تقدیر ویژه به سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل و رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت اهدا شد.

مریم اسکندری، دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران در این باره توضیح داد: این لوح‌ها به پاس تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان براساس ارزشیابی سالانه که از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و  دبیرخانه ستاد صیانت در استان انجام شد، تعلق گرفت.  

وی گفت: این چهارمین سال پیایی است که ستاد صیانت شرکت ملی حفاری ایران در سطح دستگاه‌های اجرایی استان در ردیف برترین‌ها قرار می‌گیرد.  

وی افزود: ستاد صیانت دارای دو کمیته حقوق شهروندی و عفاف و حجاب است که براساس شاخص‌ها و دستورعمل‌های اجرایی ابلاغ‌شده از سوی وزارت کشور انجام وظیفه می‌کند.  

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تلاش این ستاد بر پیگیری و تحقق اهداف ترسیم‌شده از سوی ستاد صیانت وزارت کشور و وزارت نفت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان تمرکز دارد.

همچنین مریم اسکندری و کامله بیت‌حردان به لحاظ فعالیت‌های انجام‌شده در زمینه حقوق شهروندی ویژه ایثارگران و خانواده‌های شهدا، لوح تقدیر به امضای استاندار دریافت کردند.

کد خبر 300464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =