تلاش کارگران و مهندسان نفت و گاز منعکس شود

رئیس‌جمهوری گفت: باید تلاش و کوشش مراکز تولید و همه کارگران و مهندسانی که سر چاه و تلمبه‌خانه‌های نفت، گاز و پالایشگاه‌ها مشغول کار هستند تا در شرایط فعلی انرژی به‌موقع در اختیار مردم قرار گیرد، منعکس شود.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۱۴ اسفندماه) در نشست هیئت دولت با بیان اینکه ما به‌عنوان نگهبان سلامت و کسب‌وکار و تأمین معیشت مردم، به وظیفه‌مان عمل می‌کنیم، گفت: مسئله سلامت مردم برای ما اهمیت دارد و همه تلاش‌ها برای این است که مردم، پدران و مادران و جوان‌های ما و افراد مسن و بیمار که بیشتر در معرض ویروس هستند بتوانند از آن عبور کنند و جانشان به سلامت باشد. سلامت و امنیت جانی برای ما بسیار مهم است.

رئیس‌جمهوری افزود: باید از همه کارگران، مهندسان، کشاورزان و همه آنهایی که در پالایشگاه‌ها مشغول کار هستند تا انرژی به‌موقع در اختیار مردم قرار گیرد، همه آنهایی که در نیروگاه‌ها تلاش می‌کنند برای اینکه برق در اختیار مردم قرار گیرد، همه آنهایی که در کنار مراکز مهم تصفیه‌خانه‌های عظیم آب هستند تا آب آشامیدنی در اختیار مردم قرار گیرد و همه آنهایی که در همه سمت‌ها، حمل‌ونقل، کسب‌وکار، همه پای کارند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند برای اینکه مردم بتوانند زندگی راحتی داشته باشند تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: باید تلاش مراکز تولید و همه کارگران و مهندسانی که سر چاه و تلمبه‌خانه‌های نفت و گاز، همه جا حضور دارند و برای امنیت و نیازمندی‌، بهداشت و نظافت مردم تلاش و کوشش می‌کنند، منعکس شود.

کد خبر 300638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =