ایفای نقش مسئولیت اجتماعی پایانه‌های نفتی با توان بخش خصوصی

شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ساخت پروژه جاده دسترسی به باغ بصیرون (باغ پیرمرد) واقع در جزیره خارک را به همت بخش خصوصی به پایان رساند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، آیین روز درختکاری صبح دیروز (پنج‌شنبه، ۱۵ اسفندماه) با حضور عباس اسدروز، مدیرعامل این شرکت، بخشدار، شهردار و دیگر مسئولان شهری در باغ بصیرون (باغ پیرمرد) واقع در جزیره خارک برگزار شد.

اسدروز در این آیین ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه درختکاری در جزیره خارک اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان شرکتی فنی، عملیاتی و حرفه‌ای با وجود وظایف ذاتی خود در زمینه دریافت، ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی، به محیط پیرامون و به خصوص به محیط زیست توجه ویژه‌ای داشته که این به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت است.

وی در ارتباط با پروژه جاده دسترسی به باغ بصیرون (باغ پیرمرد) هم بیان کرد: این پروژه با برآورد اولیه حدود  ۲۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و با استفاده از امکانات داخلی و تجهیزات راه‌سازی شرکت انجام شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: پروژه جاده دسترسی به باغ بصیرون (باغ پیرمرد) به طول هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۶ متر و مساحت ۹ هزار مترمربع  و در مدت زمان یک ماه از سوی کارکنان ترابری پایانه نفتی خارک ساخته شد.

در حاشیه این مراسم چند قطعه نهال در باغ بصیرون و پارک خطی شهرداری غرس شد.

کد خبر 300677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =